П`ятниця, 15.12.2017, 07:37
Старокостянтинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №8
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Шкільне життя [148]
Новини освіти [13]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Логін:
Пароль:
 
Головна » 2016 » Листопад » 30 » Семінар-практикум учителів англійської мови
13:43
Семінар-практикум учителів англійської мови

        24 листопада 2016 р. на базі нашого закладу відбувся міський семінар-практикум вчителів англійської мови, які викладають у початкових класах. В ході семінару вчителі англійської мови ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 поділилися з колегами своїм досвідом роботи по темі "Компетентнісно-діяльнісний підхід у навчанні лексики на уроках англійської мови у початкових класах". Вчителі кафедри іноземних мов працюють над цією проблемою, тому що головною метою іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетенції. Це означає не просто навчити дитину говорити іноземною мовою, а навчити мислити іноземною мовою. Цей процес складний і непростий. Звичайно, для цього дитина повинна мати чималий словниковий запас, тому навчання лексики відіграє важливу роль у процесі навчання англійської мови. Лексична правильність мовлення визначається сталістю лексичних вмінь та навичок.  
        Активний лексичний мінімум – це той лексичний матеріал, який учні повинні вживати для вираження своїх думок в усній та письмовій формі, а також розуміти думки інших людей при аудіюванні та читанні. Пасивний лексичний мінімум – це та лексика, яку учні мають лише розуміти при сприйманні чужих думок в усній формі (при аудіюванні) та письмовій формі (при читанні). 
Знання іноземної мови асоціюється із знанням слів, в той час як володіння мовою – з лексичними навичками, які саме й забезпечують функціонування лексики у спілкуванні. Отже, лексичні навички слід розглядати як найважливіший і невід'ємний компонент змісту навчання іноземної мови, а їх формування саме і є метою навчання лексичного матеріалу.
        Формування лексичної навички передбачає оволодіння правилами співвідношення конкретної лексичної одиниці з іншими лексемами в тематичній і семантичній групах. 
        Існують дві концепції про основи ефективного навчання навичок. Одна концепція потребує опори на чуттєві орієнтири, її названо синтетичною змістовою методикою. Друга концепція потребує опори на рухові акти, яку названо поелементарною формальною аналітичною методикою.
        Отже, центральною ланкою в роботі над засвоєнням лексичного матеріалу є формування лексичних навичок. Лексична правильність мовлення визначається сталістю репродуктивних та рецептивних навичок, а також навичок обґрунтованої догадки і навичок користування різними видами словників.
        Процес засвоєння лексики на початковому етапі включає в себе такі етапи:
ознайомлення учнів з новими лексичними одиницями, їх семантизація;
автоматизація дій учнів з новими лексичними одиницями:
а) автоматизація на рівні словоформи, вільного словосполучення та фрази (речення)
б) автоматизація на понадфразовому рівні;
ситуативне вживання засвоєних лексичних одиниць при висловлюванні своїх думок в говорінні та на письмі;
розуміння лексичних одиниць при читанні та аудіюванні в певному контексті.
        Прийоми випереджального введення лексики, раннє включення нових лексичних одиниць у сполученні із засвоєними, а потім систематичне повторення активного словника школяра, – все це дозволяє учням краще підготуватися до використання освоєної лексики при читанні й говорінні на етапі застосування. Дуже важливо, щоб уроки англійської мови не були нудними, а для цього потрібно використати різноманітну наочність і багато ігор. Це зробить урок більше цікавим для дітей.

       Під час семінару вчителі міста відвідали відкритий урок у 3-Б класі по темі "Jobs and Professions" (вчитель Ніколайчук Т.М.), взяли участь у майстер-класі "Teaching Vocabulary in Primary School" (Вчитель Гороховська Н.І.), побували на музичному мюзиклі "The Selfish Giant" (вчителі Сидорук О.В., Гречковська Л.А.). Завершився семінар-практикум круглим столом, під час якого учасники семінару поділилися враженнями від відвіданих заходів та подякували вчителям нашого закладу за цікаві та змістовні заходи. 

                                            

Категорія: Шкільне життя | Додав: arsenal95
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2017
Годинник
Погода
Пошук
Газета "Колосочок"

Журнал "Колосок"
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Який напрям навчання тобі до вподоби
Всього відповідей: 187
Архів записів
Друзі сайту
Сайт управління освіти
ЗОШ №1
Ліцей
ЗОШ №3
ЗОШ №4
ЗОШ №5
ЗОШ №6
ЗОШ №7
Гімназія
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz